Згідно із Законом «Про захист прав споживачів» онлайн-магазин «Posud-E» здійснює обмін та повернення товарів у належній якості.
Зворотна доставка товарів здійснюється з допомогою покупця.
Обмін та повернення можливе протягом 14 днів.
Як повернути або обміняти товар належної якості:
Щоб оформити заявку на повернення або обмін товару, зателефонуйте за номером +38 (067) 488 27 32 та менеджери магазину "Posud-E" із задоволенням Вам допоможуть.
У відділенні «Нова Пошта» :
Щоб повернення або обмін товару пройшли легко в найкоротший термін, товар має бути повністю укомплектований, оригінальна упаковка та ярлики не пошкоджені, а товарний вигляд збережений.
ЯКЩО ВИ ОТРИМАЛИ ПОШКОДЖЕНУ ПОСИЛКУ:
Ми рекомендуємо перевіряти кожну посилку у відділенні та не забирати посилку неналежного вигляду:
Ви маєте законне право не забирати такий товар. У відділенні пошти просто відмовтеся від отримання такої посилки та повідомте менеджеру за телефоном +38 (067) 488 27 32.
Ми вирішимо ситуацію безпосередньо зі службою доставки, а Вам повторно надішлемо вибраний товар.
Якщо ви все ж таки забрали посилку з дефектом, то відповідальність за якість товару всередині посилки магазин не несе.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» компанія може відмовити покупцю в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів, які не підлягають поверненню та обміну.
Повернення коштів здійснюється після отримання нами товару.
Повернення коштів провадиться на карту або грошовим переказом у відділення Нової Пошти.
Повернення коштів провадиться протягом 3 днів з моменту отримання посилки у відділенні Нової Пошти. Ми компенсуємо поштові витрати тільки в тому випадку, коли товар був неналежної якості.
Якщо товар належної якості, всі витрати по поверненню несе клієнт.
Адреса для повернення та обміну товарів: відділення "Нова Пошта" №1, Одеська область, с. Шабо, Отримувач: Слободенюк Сергій Валерійович, 0934189759.