Згідно з чинним законодавством України Ви можете повернути товар, придбаний в інтернет-магазині, якщо виконуються такі вимоги:
1. З моменту придбання товару минуло трохи більше 14 днів.
2. Товар не використовувався.
3. Збережено товарний вигляд та упаковка.
4. Присутні фабричні пломби та ярлики.
5. У наявності є платіжні документи, видані разом із проданим товаром.
Повернення товару можна здійснити у точках видачі товару, а також за допомогою перевізника. При поверненні товару послуги його пересилання оплачує Покупець.
Після отримання висновку нашого сервісного центру про стан товарного виду повернутого товару, наявність усіх деталей та справність механізмів, ми повернемо Вам повну вартість товару, якщо аналогічного для обміну немає.
Гроші, сплачені за придбаний товар, повертаються не пізніше ніж протягом 7 днів з моменту підтвердження сервісним центром про прийняття товару.
Ви можете обміняти у нас бракований товар на новий, за наступних умов:
1. Товар не використовувався. Збережено всі захисні плівки, документи, упаковка.
2. Ви звернулися до нас не пізніше 14 днів з моменту придбання.
Після укладання нашим сервісним центром про стан поверненого товару, його товарного вигляду, наявність усіх деталей та справності (несправності) механізмів, виконання всіх гарантійних умов експлуатації, ми повернемо Вам повну вартість товару, якщо аналогічного для обміну немає. Максимальний термін такої перевірки становить 14 днів.
Ми будемо змушені відмовити в заміні товару на новий або поверненні грошей за товар, якщо:
1. Від дати покупки минуло понад 14 днів.
2. Відсутній документ, що підтверджує придбання товару в нашому магазині.
3. Товар, який використовувався.
4. Комплектація товару неповна, відсутні деталі, оригінальне пакування, зарядні елементи тощо.
5. При обстеженні товару помітні ознаки стороннього втручання (ремонт, спроба розтину та інше) або порушені інші умови гарантійного обслуговування товару (занурення у воду, механічна дія тощо).
Щоб уникнути пошкодження при транспортуванні замовлення, ретельно перевіряйте товар при отриманні, тому що ми відправляємо Вам його в належному вигляді. Такі збитки може відшкодувати лише компанія-перевізник, але не наш магазин.
Інтернет-магазин Posud E не несе відповідальності за затримки доставки товарів, пов'язані безпосередньо з роботою перевізників.
Враховуйте це при оформленні замовлення у віддалені регіони.
Зверніть увагу!
Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, які не підлягають поверненню чи обміну:
1. Предмети санітарної гігієни;
2. Перо-пухові вироби;
3. Парфумерно-косметичні вироби;
4. Дитячі іграшки м'які;
5. Дитячі іграшки гумові надувні;
6. Білизна натільна;
7. Білизна постільна;
8. Товари в аерозольній упаковці;
9. Друковані видання;
10. Товари для немовлят (соски, пелюшки, пляшечки для годування тощо).