Пн - Пт: 09 - 20, Cб - Нд: 10 - 19
Пн - Пт: 09 - 20, Cб - Нд: 10 - 19

FAQ

Який у вас графік роботи?
Будь-який товар супроводжується заповненим гарантійним талоном, у якому вказано його серійний номер. Таким чином, будь-яка заміна виключена.
На сайті вказано, що товару немає, чи можна його замовити?
Будь-який товар супроводжується заповненим гарантійним талоном, у якому вказано його серійний номер. Таким чином, будь-яка заміна виключена.
Які переваги надає реєстрація?
Будь-який товар супроводжується заповненим гарантійним талоном, у якому вказано його серійний номер. Таким чином, будь-яка заміна виключена.
Як скасувати замовлення?
Будь-який товар супроводжується заповненим гарантійним талоном, у якому вказано його серійний номер. Таким чином, будь-яка заміна виключена.
Що робити, якщо сплачений товар не доставлено?
Будь-який товар супроводжується заповненим гарантійним талоном, у якому вказано його серійний номер. Таким чином, будь-яка заміна виключена.
Яка гарантія, що після передоплати замовлення я його отримаю?
Будь-який товар супроводжується заповненим гарантійним талоном, у якому вказано його серійний номер. Таким чином, будь-яка заміна виключена.
Зворотний зв'язок
Залишилися питання?